بیا حالشو ببر

عکس شعر عاشقانه

بیا حالشو ببر

عکس شعر عاشقانه

قایق کاغذی

یک قایق کاغذی هستم

کودکان احساسات مرا به اب سپرده اند

پسری از دور فریاد می زند

اهای قایق کاغذی سلام مرا به اب های اقیانوس برسان

و من دست تکان می دهم ...

و او لبخند می زند ...

و من خیس می خورم

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ب.ظ

الهی بمیرم
سلام اخه چرا؟
نبینم دیگه خیس بخوری ها؟

علی پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام منم سری زدم تا احوالی بپرسم اگر مایل به اشنایی بیشتر هستی id:marze_eshgh2000خوشحال میشم بتونم دوست خوبی داشته باشم

محمدفرید قندی پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.biology82.blogsky.com

موفق باشی

آرش پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ http://shab_tanha.persianblog.ir

قایق کاغذی رو آب داره میره
من نگاش میکنم و گریم میگیره
قایق کاغذی میره و میدونم
که برای گریه کردن دیگه دیره
...

شهره جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام سپیده جون خوشحالم که تو هم به جمع بلاگ سکای اومدی عزیز
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد